08/01/2024

De 2023-editie van onze zalmactie heeft voor een recordopbrengst van €2.822,- gezorgd. Iedereen die eraan heeft meegewerkt enorm bedankt. Want dankzij het groeiende aantal kopers hebben we samen voor een prachtig resultaat gezorgd voor de Stichting Altijd Doen. In de eerste week van januari 2024 werd de cheque uitgereikt door organisator Sjoerd Radersma en voorzitter Edwin de Vries (links) van Lions uitgereikt aan Tine Schregardus en Marcel Dol (rechts) van Stichting Altijd Doen.

Over de zalm zelf...

De zalm uit de Dokkumer Zalmactie wordt op ambachtelijke wijze vers gerookt door de bekende Jongens van de Fant. De zalm wordt per stuk van 200 gram vacuüm verpakt voor een langere houdbaarheid. Algemeen wordt gesteld dat dit een van de lekkerste gerookte zalm is die in Nederland verkrijgbaar is. Steeds meer inwoners van Dokkum en omstreken bestellen en genieten van dit heerlijke kwaliteitsproduct en steunen daarmee het goede doel.

Nog even geduld a.u.b. voor de 2024-editie

Nog even geduld, maar de 2024-editie van de actie gaat komen! De organisatie zorgt ervoor dat u ruim voor Kerst de gelegenheid krijgt om zalm te bestellen en dat deze weer bij u wordt thuisbezorgd.